راهنمای ارسال تیکت



برای ورود به سیستم پشتیبانی ابتدا باید شماره سریال و بارکد روی شناسنامه محصول را در قسمت های مشخص شده وارد کنید:



برای ارسال درخواست پشتیبانی، نرم افزار شما حتما باید پشتیبانی داشته باشد، اگر پشتیبانی نرم افزار شما منفی شده است می توانید آن را از منوی تمدید پشتیبانی تمدید نمایید.

برای مطرح کردن مشکل و درخواست خود روی گزینه درخواست پشتیبانی کلیک کنید.

اگر بار اول است که وارد سیستم پشتیبانی می شوید باید اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید:



پس از تکمیل اطلاعات حتما دکمه ذخیره تغییرات را بزنید اگر ذخیره انجام نشد از مرورگر فایر فاکس استفاده کنید.




بعد از ذخیره اطلاعات درخواست پشتیبانی جدید را کلیک نمایید.


سپس باید فرم درخواست را تکمیل کنید و مشکل خود را به طور کامل در متن درخواست بنویسید. سوالاتی که مربوط به پشتیبانی نرم افزار هست حتما برای کارشناس پشتیبانی مطرح نمایید و در انتخاب بخش پاسخگو دقت کنید.


اگر فایل ضمیمه خواستید ارسال کنید باید دکمه select  را بزنید.


سپس باید ذخیره تغییرات را بزنید:

دقت کنید که بعد از ذخیره تغییرات، درخواست شما در لیست درخواست ها نمایش داده شود در غیر این صورت درخواست شما به دست ما نرسیده و ذخیره انجام نشده است.

بعد از ارسال درخواست نیازی به تماس تلفنی با شرکت نیست، و وقتی درخواست شما پاسخ داده شد پیامک اطلاع رسانی به شماره شما ارسال خواهد شد، همچنین ایمیلی هم برای شما ارسال می شود و وضعیت درخواست هم منتظر پیگیری من می شود:


شما می توانید با کلیک بر روی مشاهده پاسخ کارشناس را بخوانید و مشکل خود را حل کنید یا اگر سوال دیگری داشتید درخواست را ادامه دهید.

نکته: اگر درخواست پشتیبانی خود را تا دو روز پاسخ ندهید و پیگیری ننمایید حل شده در نظر گرفته می شود و درخواست بسته خواهد شد.





 
 
Kamisha Soft Group- 2006 -2018